Оформлення права власності

Оформлення права власностіДержавна реєстрація прав на нерухоме майно

– це підтвердження державою виникнення прав на нерухоме майно, яке супроводжується внесенням до Державного реєстру прав на нерухоме майно.

Державна реєстрація прав на нерухомість є обов’язковою процедурою для фізичних та юридичних осіб, яка регулюється Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Відсутність реєстрації в Держреєстрі речових прав означає неможливість для Вас вільно розпоряджатися своїм майном (продати, дарувати, заповідати).

З 1 січня 2016 року в Україні вступила в силу нова редакція закону «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно». Головне нововведення полягає в тому, що при реєстрації вже не видають звичний всім документ – свідоцтво на право власності, замість свідоцтва на право власності  проводиться внесення об’єкта в державний реєстр з видачею інформаційної довідки про об’єкт нерухомості. Крім того, оформити свою власність тепер можна не тільки у державного реєстратора, а й у приватного нотаріуса, а з травня 2016 року  це можна зробити і в органах місцевого самоврядування, включаючи сільради.

Реєстрація права власності в Державному Реєстрі речових прав  проводиться:   –  якщо ваш документ, що встановлює право власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину та т. і.), не був зареєстрований в Державному реєстрі;

–  якщо ваш документ, що встановлює право власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину та т. і.), був зареєстрований до 2010 року в БТІ;

– якщо ви провели реконструкцію об’єкта  нерухомого майна (квартира, приміщення тощо)

– якщо ви побудували об’єкт нерухомого майна (будинок, будівлю тощо).

Необхідні документи для реєстрації права власності:

– оригінал документа, що встановлює право власності та його копія (при реконструкції);

– оригінали документів на землю та їх копія (при будівництві об’єкта нерухомості);

– оригінал Дозволу або Декларації про готовність об’єкта до експлуатації;

– технічний паспорт;

– копія громадянського паспорта та ідентифікаційного коду власника;

Для юридичних осіб додатково:

– копія Виписки з реєстру про державну реєстрацію підприємства;

– копія довідки статистики;

– довіреність від організації або копія протоколу призначення керівником, завірені належним чином.

Всі копії документів з написом – з оригіналом згідно і з підписом власника (замовника).

Група компаній «Примайзес» допоможе Вам в якісній підготовці необхідного пакету документів та в короткі терміни здійснить державну реєстрацію Вашого нерухомого майна .

Звертаємо Вашу увагу, що законодавство часто змінюється, і на ринку почастішали випадки шахрайства при оформленні документів – замовнику нав’язують послуги, в яких немає необхідності!

Група компаній «Примайзес» несе повну відповідальність за якість послуг, що надаються!

Primayzes.kiev.ua

Service: primayzes.kiev.ua

from 800 грн.

Услуги частного БТИ

Best Service9.37 / 10: 1146 votes.