Державна реєстрація прав на нерухоме майно
– це підтвердження державою виникнення прав на нерухоме майно, яке супроводжується внесенням до Державного реєстру прав на нерухоме майно.
Державна реєстрація прав на нерухомість є обов’язковою процедурою для фізичних та юридичних осіб, яка регулюється Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Відсутність реєстрації в Держреєстрі речових прав означає неможливість для Вас вільно розпоряджатися своїм майном (продати, дарувати, заповідати).
З 1 січня 2016 року в Україні вступила в силу нова редакція закону «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно». Головне нововведення полягає в тому, що при реєстрації вже не видають звичний всім документ – свідоцтво на право власності, замість свідоцтва на право власності проводиться внесення об’єкта в державний реєстр з видачею інформаційної довідки про об’єкт нерухомості. Крім того, оформити свою власність тепер можна не тільки у державного реєстратора, а й у приватного нотаріуса, а з травня 2016 року це можна зробити і в органах місцевого самоврядування, включаючи сільради.
Реєстрація права власності в Державному Реєстрі речових прав проводиться: – якщо ваш документ, що встановлює право власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину та т. і.), не був зареєстрований в Державному реєстрі;
– якщо ваш документ, що встановлює право власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину та т. і.), був зареєстрований до 2010 року в БТІ;
– якщо ви провели реконструкцію об’єкта нерухомого майна (квартира, приміщення тощо)
– якщо ви побудували об’єкт нерухомого майна (будинок, будівлю тощо).
Необхідні документи для реєстрації права власності:
– оригінал документа, що встановлює право власності та його копія (при реконструкції);
– оригінали документів на землю та їх копія (при будівництві об’єкта нерухомості);
– оригінал Дозволу або Декларації про готовність об’єкта до експлуатації;
– технічний паспорт;
– копія громадянського паспорта та ідентифікаційного коду власника;
Для юридичних осіб додатково:
– копія Виписки з реєстру про державну реєстрацію підприємства;
– копія довідки статистики;
– довіреність від організації або копія протоколу призначення керівником, завірені належним чином.
Всі копії документів з написом – з оригіналом згідно і з підписом власника (замовника).
Група компаній «Примайзес» допоможе Вам в якісній підготовці необхідного пакету документів та в короткі терміни здійснить державну реєстрацію Вашого нерухомого майна .
Звертаємо Вашу увагу, що законодавство часто змінюється, і на ринку почастішали випадки шахрайства при оформленні документів – замовнику нав’язують послуги, в яких немає необхідності!
Група компаній «Примайзес» несе повну відповідальність за якість послуг, що надаються!